Online Slaaptherapie

Ervaar jij slaapproblemen of slapeloosheid en ben je op zoek naar slaaptips en slaaptherapie op maat? Wil je gemakkelijker in slaap kunnen vallen, beter doorslapen, een hogere slaapkwaliteit en/of een langere slaapduur? Ben je er zat van om je overdag vermoeid en wellicht ook somber te voelen? Als slaappsycholoog en leefstijlcoach denk ik graag met je mee hoe jij jouw slaap en daarmee jouw vitaliteit kan optimaliseren. We plannen een intake in op een voor ons beide geschikt moment en maken gebruik van beeldbellen voor de gesprekken.

Samen maken we een analyse van de betreffende slaapklachten, slaaphygiëne en huidige leefstijl. De theorie van het slapen wordt uitgelegd en de meest belangrijke voorwaarden voor een gezonde nachtrust. Tijdens de online slaaptherapie maken we gebruik van een slaapdagboek en technieken uit de cognitieve gedragstherapie om slaapbelemmerende gedachten en gewoonten te doorbreken.

 

Er worden praktische slaaptips gegeven en na elke sessie concrete slaap- en leefstijlbevorderende afspraken gemaakt. Een online slaaptherapie consult duurt 45-60 minuten. Uit ervaring blijkt dat de meeste mensen genoeg hebben aan drie sessies om beter te kunnen slapen.

 

Meer informatie over de online slaaptherapie: www.onlineslaapcoaching.nl.

Dit zeggen klanten over de Online Slaaptherapie van Sleep Wellness Consultancy

“Ik voelde gelijk een klik met Annemieke en durfde daardoor veel meer open te zijn dan ik normaal ben.”

“Mijn grootste winst is dat ik geen slaapmedicatie meer gebruik.”

“Ik wist niet dat de activiteiten op de dag zelf zo veel invloed hebben op de slaapkwaliteit. Door alle tips heb ik nu veel meer energie.”

“Ik heb goede handvatten gekregen wat te doen voor het slapen en wat betreft voeding. En het helpt!”

“Je hebt mij echt wakker geschud! Het is allemaal heel praktisch en logisch, maar als je het niet weet, kun je het ook niet toepassen. Slapen gaat weer perfect en ik heb veel meer energie overdag.”

“Mijn slaapkwaliteit is stukken beter geworden, waardoor ik meer energie overdag heb.”

“Ik leef nu veel bewuster en weet beter wat gezond voor mij is en wat niet.”

Met een goede mix tussen weetjes en praktische tips heeft het mij aangezet om mijn slaapritueel nu eens echt concreet te maken.